آمار سایت

اعضا : 31
محتوا : 22
لینک وب ها : 6
9امروزmod_vvisit_counter
31دیروزmod_vvisit_counter
9این هفتهmod_vvisit_counter
226هفته گذشتهmod_vvisit_counter
616این ماهmod_vvisit_counter
845ماه گذشتهmod_vvisit_counter
456906کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 1 مهمان حاضر
IP شما: 23.23.2.137
 , 
امروز: 31 فروردین 1393

تبلیغات

رسیدگی به شکایات

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب PDF

* اما م علی (ع): راستی مایه آرامش است *

alt

 

چارت سازمانی شرکت B.A.G.S جهت رسیدگی به شکایات مردمی به شرح زیر است:

دریافت شکایات واصله از اشخاص حقیقی و حقوقی و بررسی پیرامون صحت و سقم موارد شکايات و پيگيری موضوع تا اخذ نتيجه نهايی و پاسخگويی به شاکی .

پاسخگويی حضوری و تلفنی به مراجعين و راهنمايی و رفع اشکال آنها در موارد مربوط.

رسيدگی به شکايات مندرج در مکاتبات در زمينه های مربوط پس از حصول اطمينان از صحت مفاد آن و پاسخگويی از طريق روابط عمومی شرکت B.A.G.S.

ارائه خط مشی به نمایندگی های تحت پوشش در رابطه با شکايات واصله و انجام بازرسی های لازم.

هماهنگی و همکاری با دفتر شرکت B.A.G.S و پاسخگويی به شکايات خریداران محترم در رابطه با نظارت بر حسن اجرای قوانين و مقررات .

حضور مديريت در جلسات هماهنگی که از سوی دفتر شرکت B.A.G.S جهت بحث و تبادل اطلاعات تشکيل می گردد .

برگزاری جلسات هماهنگی بين واحدهای پاسخگويی به شکايات واحد و مراکز تابعه شرکت B.A.G.S در فواصل زمانی مناسب .

اعزام بازرس يا هيات های بازرسی جهت انجام بازرسی های مستمر، دوره ای و موردی به منظور تهيه گزارش لازم و ارائه پيشنهادها و راه حل های مناسب جهت رفع نواقص و مشکلات .

اخذ نظريات واحدهای تخصصی و نمایندگی های انحصاری در موضوعات مطروحه در صورت لزوم به منظور رسيدگی و اعلام پاسخ به شکايات .

برقراری ارتباط با موسسات مطالعاتی، تحقيقاتی و دانشگاهی در زمينه سنجش افکار عمومی به منظور استفاده از راه حل های مناسب .

مطالعه و بررسی مستمر روشهای انجام کار در دفتر و واحدهای پاسخگويی به شکايات مراکز و واحدهای تابعه به منظور ارائه پيشنهادها اصلاحي لازم .

انجام اقدامات لازم به منظور استقرار سيستمهای پيشرفته و مکانيزه جهت افزايش دقت، سرعت و کيفيت گزارشگيری و گزارش دهی .

اعلام موارد تخلفات نمایندگی ها و عاملین فروش مجاز مشهود کارکنان و مسئولان انها، بررسی شکايات يا بازرسی های انجام شده از محل، پس از هماهنگی با نماينده کل شرکت مربوطه در امر رسيدگی به تخلفات انها و دريافت نتيجه اقدام از طرف شرکت B.A.G.S جهت انعکاس به شاکی .

فراهم نمودن مقدمات نصب صندوق در محلهای مناسب نمایندگی های انحصاری برای دستيابی به پيشنهادات و انتقادات ارباب رجوع جهت اطلاع وضعیت از طرف شرکت B.A.G.S

(ارجاع پرونده به محاکم صالحه قضائی در مواردی که تخلف، عنوان جرم عمومی نيز داشته باشد با هماهنگی بالاترين مقام اجرائی بازرسی کشور و مقامات قضائی)

alt

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


جهت مطرح کردن هرگونه شکایات و ارتباط با شرکت می توانید از طریق اطلاعات زیر با ما تماس حاصل نمایید.


تلفکس: 3238921 (0341)

همراه: 09138444628 - 09138444619

(ساعات اداري 9 - 18 و روزهاي غير تعطيل)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ادرس: کرمان صندوق پستی

(76135-168 عمرانی)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ایمیل:

*برای ارسال ایمیل کلیک کنید.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

با تشکر از شما

مدیریت شرکت

B.A.G.S

CLOAKING

 

ورود کاربران

پشتیبانی انلاین


:پشتیبانی یاهو


نظرسنجی

شما به سايت چه رتبه اي ميدهيد ؟
 

ساعت

تبلیغات

تصویر تصادفی

ri-7.jpg

تبلیغات ویژه

تبلیغات